miercuri, 11 august 2021

Cupa FM Nasaud 2021/ YO8SSB/P

Cupa FM Nasăud 2021, a fost un prilej perfect pentru a vizita un ținut uitat de lume, în care timpul a stat în loc. Vremurile s-au schimbat, dar, din fericire mai sunt locuri în care obiceiurile sunt păstrate la loc de cinste. În lada cu zestre primită cadou la nuntă, încă mai gasim haine de acum o sută de ani.

Nu departe de Câmpulung Moldovenesc, la doar 60 km, în granița cu Ucraina, găsim acest ținut de poveste, Izvoarele Sucevei.  În această zonă regăsim izvoarele celeor două râuri care străbat Bucovina. Râul Moldova și Râul Suceava.

Locația pe care am decis să o folosesc, a fost Herghelia Lucina, ASL 1320m, KN27op. Zis și făcut, sâmbătă dimineață după ce am pregătit toate cele de drum, în jur de ora 15, m-am pus în mișcare. Am străbătut cei 60 km, în mai puțin de o oră. Drumul este refăcut în totalitate, asfalt nou și doar 7km, spre vârf, drumul este din piatră.

Sâmbătă ora 15:40....

Am ajuns în KN27op, după ce am străbătut Cheile Lucavei, care au ceva aparte.... desprinse parcă dintr-un basm.

Din Moldova Sulița până la Herghelia Lucina sunt 7 km, drum pietruit, dar foarte bine întreținut. La plecare în Câmpulung Moldovenesc, erau 34 grade, iar pe vârf erau 24 grade. O atmosferă liniștită, vânt zero.

Odată ajuns pe vârf, am reușit în timp foarte scurt sa montez echipamentul modest de concurs.

Condiții de lucru....

TX/RX ICOM IC-228H
              YAESU FT-4X
Ant: 3 elemente YAGI 2m
        Vertical 70cm

Natura și-a făcut de cap, a reușit să ne ofere ceea ce este mai frumos, peisaje de basm și o atmosferă de poveste. M-am instalat lângă unul din senzorii seismici din zonă ( detalii pe net...HI)

La acest concurs am fost însoțit de un foarte bun prieten, viitor radioamator, care sper cât de curând, să devină o figură în clubul radioamatorilor YO (Valeriu).
          M-am bucurat din plin de prezența lui, a fost un prilej perfect pentru noi de-a a debuta intr-o competiție radio YO. Prea multe legături în concurs nu am făcut....am fost mai mult preucupați cu afinile din zonă...HI.

Povești multe, legături puține, recepții multe...cam asta a fost, atmosfera din timpul concursului.

Locația de concurs a lui YO8CLN - Ghiță...

Din păcate Ghiță, a ajuns cu întârziere pentru Cupa FM Năsăud....dar intenția contează.

Am primit mai multe fotografii de la YO8TK și YO8WHT, din timpul concursului. Ei au fost în Vârful Rarău, KN27SK.

Vârful Rarău

YO8TK - Silviu

YO8WHT- Iulian...la primul său concurs

Câteva imagini.....din timpul concursului

yo8sal spunea...

Superbe locuri... Bravos baietii! La cit mai multe iesiri de genul asta, in tinutul de basm al Bucovinei...
Sanatate si voie buna!
73 de Adrian, yo8sal

miancuster spunea...

Superb reportaj. Fotografiile - un deliciu. Nu am mai fost pe acolo din 1988. Mare lucru nu pare să se fi schimbat. Pe atunci era tren până în Nisipitu, nu cred că mai poți ajunge acum cu trenul. Am bătut obcinele cu cortul astfel că mi-ai trezit niște amintiri superbe. Mulțumesc, frumos articol.

Cu prietenie, Miron
73 de YO3ITI

YO3DIU/Marian spunea...

Salut
Locatii superbe, a fost ok macar de iesirea in natura, a fost ok si rotorul de antena, nu stiu daca si afisa ceva cind invartea antena....hihihi....borcanul cu zacusca si cel cu salata de vinete. Super blog, citesc cu placere toate comentariile tale.
Numai bine !
73 de la YO3DIU/Marian

Salutare Adrian,

Multumesc mult ptr comentariu.
Sunt locuri frumoase in zona si surprinzator linistite ptr activitate radio!

Salutare Miron,

Multumesc mult, zona este de un pitoresc aparte. Sunt mai multe emisiuni TV, Izolati in Romania, care au filmate in zona.
Satul inca mai pastreaza vechiul lui parfum.
Curand am fost la Ulma, urmatoarea iesire este Vf. Lucina si cele doau izvoare, Moldova si Suceava.
Te astept in zona!

Multumesc mult, Marian!

Am plecat pregatiti cu merinde de post, dar ne-am descurcat foarte bine.
Cand ajungi in zona, merita sa-ti faci un traseu si pe la Izvoarele Sucevei, devine un obiectiv turistic interesant. Iar vara....constat 24 de grade ( viata la palat) ...HI.

73 DE yo8ssb!

neamircea spunea...

Felicitari pentru deplasare, pozele arata super, de basm!
73 Mircea YO3XX

Salutare Mircea,

Multumesc mult, zona este foarte frumoasa, exista un drum amenajat ptr bicicleta, efectiv esti ca intr-o poveste. Natura iti ofera ceea ce are mai frumos!
Te astept in zona!

Amuhmm spunea...

Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale reale. Numele meu este Zara Matteo. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-mi aduce soțul înapoi, dar am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu a dezvoltat multă ură pentru mine. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR WHITE îi ajută pe ceilalți, am decis să-i trimit un mesaj prin WhatsApp: +17168691327. să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile, întrucât el mi-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci fostul meu m-a sunat. Domnule, acum suntem mai fericiți ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult domnule pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. aici din nou e-mailul său: