vineri, 11 februarie 2022

Muntii Calimani /KN27OC 10.02.2022






















 

6 comentarii:

YO8TK spunea...

Am fost in Calimani la Cupa Napoca si am simtit pe propia-mi piele cum e iarna la 2021m.Si era la inceputul lunii mai.In foto e frumos si spectaculos ..dar in realitate e cam urata treaba!Nu e de gluma!

Marius spunea...

Frumos... frumos se vede si Ceahlaul (in foto 2 si altele ulterioare).

73 de Marius - yo6rk

Cornel YO8SKY spunea...

Salut Lucian! Foarte fain dar banuiesc ca a fost si foarte greu traseul. Cum si cu ce ai urcat?

yo8ssb spunea...

Iarna este spectaculoasa....dar mereu isi are tributul sau!
Multumesc Marius! Succes si sa fim sanatosi!
73 de YO8SSB!

yo8ssb spunea...

Nu am reusit sa ajung in luma mai sus, dar mi ar placea sa facem o expeditie anul asta!

yo8ssb spunea...

Salutare Cornel, stii cat de frig este si vara, iti dai seama iarna.... au fost rafale de vant in decembrie si ianuarie de 160km/ h.