miercuri, 13 septembrie 2017

YR8D IARU VHF CONTEST 2017

Din pacate odata cu IARU VHF CONTEST 2017, sezonul de UKW este pe terminate. Mi-am propus sa nu ratez acest concurs, imi place foarte mult, este dinamic, participarea statiilor straine in acest concurs este masiva, am primit numar de legatura si cu 600 in acest an.
Zis si facut, in 02 sept , am urcat impreuna cu YO8CLN - Ghita in KN27OC, vremea a tinut cu noi, cald, soare, vant aproape zero.
Nu am stat mult pe ganduri, odata ajuns in Vf. Retitis, am montat antena de 2m si am lucrat intr-un concurs Ucrainean, propagare buna, am reusit doar 17 qso-uri, dar toate la o distanta de  peste 400km. Concursul a durat doar doua ore.

Pagian radioamatorilor din Ucraina.....


http://kd.ham.org.ua/



In jur de ora 16, mi-am pregatit TRX -ul pentru IARU VHF CONTEST 2017;

TRX: TS -2000X.
AMPL: 400W.
ANT: F9FT / 9 ELEMT.
Generator electric pe benzina 2kw.





Sambata 02.sept. 2017, ora 17 ( local).... Start in IARU VHF contest, propagare buna, statii multe, aud si radioamatori YO, care vin cu semnale foarte puternice. Concursul este dinamic, si dupa prima ora de concurs, aud statii din vest care au facute 100 qso-uri. 

Reusim si noi sa punem in tolba in prima seara 80 qso-uri.





Din pacate, spre seara, in vest avem furtuna. Pica propagarea spre vest,m-am axat mai mult pe statii din sud..





Duminica 03 sep. 2017, ora 07,30 (local).....vremea este foarte rea, ploua, bate vantul, incarcare electrostatica mare, lucrez in reprize, dar ...surprinzator, propagarea este foarte buna spre UA, UR.
Lucrez peste 30 de statii din EST, toate legaturile sunt  peste 500km. Reusesc si fac un qso cu o statie din Rusia la 1300km.

Duminica, ora 13 ( local), vremea nu ne-a mai permis sa stam. astfel incat...am strans totul si am plecat spre Neagra - Sarului.

Total qso-uri 156.


Cateva imagini video din timpul concursului.....


HA6W & YO8RHM/P


LZ7J


OM2Y

OM6A


S56G & YO6OBK

S57O


SZ6IOA


UR7D



YO5CRI & E7DX


YO8DOI/P & YO2LZA


YU1VG.


KN27OC la vreme de seara.....

IARU VHF 2017 CONTEST....un concurs reusit pentru YR8D, am lucrat statii din : YO, 9A, YU, LZ, S5, E7, OE, OL-OM, OK, UR, RA, SP, HA, SV, ER, 


Surpriza frumoasa a fost vizita lui YO8SDQ - Vlad, un membru vechi a lui YR8D, care din pacate nu a stat decat cateva ore cu noi.


Imagini din timpul concursului.....



















Doua rezultate realizate impreuna cu echipa de la YR8D, de care sunt tare mandru.....



YR8D CQ WW 160m SSB/  OP: YO8BDQ, YO8CLN, YO8SSB, YO8TTT.


CQ WW VHF CONTEST 2016/ OP: YO8SS, YO8CLN, YO8SSB...



73 de YO8SSB!






Niciun comentariu: