marți, 11 iulie 2017

YR8D Simulare WRTC 2018.

Asa cum ne-am propus, A.S DORNA DX GROUP, duce proiectul WRTC 2018, pana la capat.  In paralel cu desfasurarea Campionatului Mondial IARU HF 2017, YR8D a participat cu doi operatori YO8TTT - Sasha si YO5LD - Dany, in conditii similare cu cele din Germania WRTC 2018.
S-a operat similar cu categoria M2, doar cu 100W, antene filare pentru 80 si 40m, mai exact doua antene INV "V", la 10 metrii inaltime si o antena directiva spiderbeam, doar la 7 metri inaltime.

Conditii de lucru:

TRX: 2 X K3, 100 watt.
Ant: 80 si 40m, INV "V"
        20, 15 si 10m. spiderbeam
Filtre pass band, made by 403A.
Energie electrica 220V, de la o ferma din camp :)))))

YR8D op: YO8TTT - Sasha si YO5LD - Dany.

Pentru a realiza un prim qso in concurs, a fost o munca titanica, un consum de energie enorm si nu mai pun in calcul partea financiara care a fost la cote inalte.

Pregatirile au inceput cu o saptamana inainte  datei desfasurarii concursului, insa antenele s-au montat in camp, efectiv vineri si sambata.

Vineri 07.07.2017.

In jur de ora 11, am fost la Neagra -Sarului impreuna cu YO8TTT. Cum am ajuns la baza de concurs ne-am si pus pe treaba. Am incarcat tot echipamentul in autorulota lui YO8CLN - Ghita si am plecat in camp. Pozitia de portabil a fost la 2km, fata de baza de concurs.





Vineri nu ne-am incadrat in timp cu montatul antenelor, am finalizat doar sambata cu 10 minunte inainte de C.M HF IARU 2017.


Sambata 08.07.2017. Echipa a fost completa.... YO8TTT, YO8SSB, YO8SS, YO8CLN si YO5LD.
Acum fiind mai multi, ne-am descurcat mult mai bine. Pana la startul concursului am instalat si reglat antenele, am pus trx-urile pe pozitie, interconectarea cu filtrele si pc -ul era deja gata.


Band pass filter


Spiderbeam 20, 15 si 10m.


INV "V" 80 si 40m.


YO8TTT - Sasha.


YO5LD - Dany.


Sambata ora 15 ( local)..... Start in C.M IARU HF 2017.

Vremea a tinut cu noi, cald, poate prea cald pentru zona in care suntem, vant domol, propagare curioasa si foarte proasta, mai ales in 21 si 28Mhz.

Prea multe date din timpul concursului nu pot sa scriu, eu impreuna cu YO8SS - Coco, am operat cu YO8KRR, de la Neagra - Sarului (...restul in episodul 2...!)

YR8D a realizat un numar total de 1571 QSO-uri.




Imagini video din timpul concursului:







Cateva fotografii din timpul concursului:










73 de YO8SSB!

Niciun comentariu: