joi, 29 decembrie 2016

A.S DORNA DX GROUP/ Bilant la sfarsit de an...

 2016,  pentru A.S Dorna DX Group, a fost un an foarte bun. Tot ceea ce ne-am propus sa facem la inceputul anului am dus la bun sfarsit. Efortul echipei a fost unul pe masura, insa si satisfactia rezultatelor a fost pe masura implicarii si a efortului colectiv.
La baza rezultatelor din 2016 a stat efortul colectiv a tuturor membrilor A.S Dorna DX Group. Sarcinile au fost bine trasate chiar de la inceputul anului, fiecare membru din echipa a stiut exact ceea ce are de facut, iar cu sustinera materiala a lui YO8CLN - Ghita, am reusit sa ajungem acolo unde ne-am propus.
Am impartit sarcinile intre noi, fiecare si-a ales o sectiune in care poate performa. Astfel am stiut ca avem un obiectiv clar de indeplinit,  locul UNU.   Stiu ca multi dintre radioamatori participa in competitii din placere, noi am incercat sa urmarim pe langa placerea de a participa si rezultatul final sa fie unul cat mai bun posibil.



Investitii realizate de catre YO8CLN, pentru A.S DORNA DX Group in 2016:




TRX; Elecraft K3.

Amplificator de putere: ACOM - 2000.
Amplificator de putere: 150w in 1296Ghz.

Antene: 

OB16 - 5.
Material pentru: 3 elemente YAGI in 40m si vertical full in 160m.
Sistem de comutare automat a antenelor: ACOM.

Turn de 24m.

Sistem APRS., KN27OC
Baliza: 144/ 432Mhz; KN27OC.




Echipa A.S DORNA DX Grup.


YO8CLN - Ghita.
YO8DAR - Vasile.
YO8BDQ - Stelica.
YO8SS - Alex.
YO8TTT - Sasha.
YO8SDQ - Vlad.
YO8SSB - Lucian.
LZ4UU - Iliya.

YR8D a fost prezenta in toate competitiile majore din 2016, atat in US cat si in UUS.



Rezultate obtinute in UUS/2016.




1. Floarea de Mina - Loc 1.
2. Cupa FM Nasaud - Loc 2.
3. Cupa Moldovei - Loc 1.
4. C. I UUS YO DX - Loc1/F.
5. C.N UUS a Romaniei - 144/ 2; 432/ 1; 1296/1.
6. LZ DX VHF Contest - 144/2; 1/432; 2/TOTAL.
7. Memorial YO7VS - 3/YO.

Astept rezultatele oficiale de la:

Zi plina de vara.
IARU R1 144Mhz.
IARU 432Mhz/ UP.
9A, UA , YU, OK, LZ, - sunt concursuri la care am participat, am trimis log, insa nu am reusit sa gasesc rezultatele oficiale. Daca ma poate ajuta cineva, mi-ar face mare placere sa primesc informatii pe: yo8ssb1@gmail.com

Echipa formata din YO8CLN  @ YO8SS, a reusit sa realizeze prima legatura RAINSCATTER, in 10GHZ din YO. Legatura a fost efectuata cu YO5AXB - Mircea.

Am reusit sa depasim cateva bariere / km in UUS, din Vf. Retitis, Muntii Calimani, KN27OC. S-au realizat legaturi cu statii din DL, SV, I , UA. Poate pentru statiile din vestul tarii sunt intalnite frecvent astfel de lagaturi, insa pentru noi, in nord nu este chiar atat de usor. Legatura cea mai lunga tropo in banda de 2m, a fost de 1400 km, realizata din KN27OC, cu o statie din RA3.

IARU R1/  50Mhz Contest - Loc 2/ YO.




Rezultate US/ YR8D.



1.   CQ WW 160m CW - Loc/ 5YO.
2.   CQ WW 160m SSB - Loc / 2YO.
3.   ARRL DX CONTEST CW - Loc/2YO.
4.   ARRL DX CONTEST SSB - Loc/1YO/ 13EU.
5.   RUSSIAN DX CONTEST - Loc/ 1YO/ 2EU/ 3W.
6.   CQ WPX SSB - Loc/ 2YO.
7.   CQ WPX CW - SOABHP -  Loc/ 1YO/ 12 EU/ 19W.
8.   IARU R1 HF CONTEST - Loc/ 1YO.
9.   EUROPEAN HF CONTEST - Loc/ 1YO/ 10EU.
10. CQ WW SSB - M/S HP - Loc/ 2YO.
11. CQ WW CW - M/S HP - Loc/ 1YO.

YO8TTT - Sasha, a facut parte in 2016 si din echipele: YU5R si LY4A.

YR8D a fost prezenta in 11 concursuri majore, a realizat un numar de 19758/ qso - uri, din care: 12904 qso/ cw , 6854 qso/ ssb.
65% - CW
35% - SSB.
Cu 2000/ qso-uri mai multe decat in 2015 ( in 2015 am participat in 12 concursuri majore).



























Imi cer scuze ptr foto....astept sa vina Mos Craciun, pe stil vechi cu un aparat foto cadou!!!!



A.S DORNA DX GRUP, va doreste :



 La multi ani!!!!!


Prefata la povestile mele

 "Iubite cetitoriu, multe prostii ai fi cetit, de cand esti. Ceteste rogu-te si ceteste si daca-i vede ca nu-ti vin la socoteala, ie pana in mana si da si tu altceva mai bun la iveala, caci eu atat  m' am priceput si atat am facut"
 Autoriul''

din Ion Creanga 


73 de YO8SSB!






































Niciun comentariu: