joi, 21 iulie 2016

YR8D/ CQ WW VHF 2O16

 CQ WW VHF 2016, CUPA MOLDOVEI, ZI PLINA DE VARA, au fost cele trei concursuri care s-au desfasurat in perioada 16 - 17 iulie 2016. Din respect pentru activitatea de UUS, YR8D a fost din nou prezenta in KN27OD, Vf. Retitis 2021m, M-tii Calimani.
 Echipa a fost formata din YO8CLN - Ghita, YO8SS - Coco si YO8SSB - Lucian. Intalnirea cu membrii echipei a avut loc sambata dimineata, la ora 10, in Neagra - Sarului. Dupa ce ne-am delectat cu o palinca tare si o cafea buna, am plecat spre KN27OD.
 In jur de ora 13,  am ajuns la statia meto, aici am fost foarte bine primiti de catre Alex, meteorologul de serviciu. Dupa ce ne-am cazat, am trecut la instalarea antenelor. Instalarea nu a fost chiar usoara, vremea era frumoasa,  cu soare, dar din pacate am avut parte de un vant  puternic.

 Samabata, ora 15; Antenele sunt pe pozitie, la fel si aparatura, facem un mic test si trecem la partea cea mai frumoasa din tot concursul, gratarul.... :)))))))



  Si asa ..... ne-am pus pe  povesti la gura ..... focului. Vremea tine cu noi, soare, cald, atmosfera placuta de vacanta.


YO8SS si YO8CLN.....


Partea cea mai grea a trecut in sarcina lui  YO8SS, fiind calit in  lupta din competitii, l-am bagat si-n focul iadului .....HI!



Jurnal de log ...sambata, ora 17.

Incep cele doua concursuri YO, propagare buna, dar participare modesta, aud doar cateva statii din districtul 8, YP8VS, YO8PN, YO8KAN, YO8ALA, YO8CQQ..... si cam atat , imi cer scuze daca am omis pe cineva, Din districtul 2, am lucrat cu YO2GL, YO2LEA - Nelu, YO2AMU , din pacate putine statii din partea organizatorilor. YR8D a fost dotata cu toata aparatura necesara pentru a fi auzita in conditii bune peste tot...dar.....se pare ca nu am reusit sa fim auziti mai ales in YO8....

Conditii tehnice:

TRX: TS - 2000.
Ampl 144 Mhz - 180W.
          432Mhz - 100W.
          1296Mhz - 150W.




 In prima seara am reusit, doar 20 de legaturi. Am lucrat mai multe statii din YO4, YO7, YO9, YO3,surpriza cea mai mare a fost cand am reusit sa lucrez cu YO4SI -Mircea, care avea un semnal foarte bun 59+20, antena folosita fiind un FD4 pentru US.

Aici un mic filmulet cu YO4SI - Mircea.


Sambata, ora 20 ( local).

Vant puternic, incepe sa ploua, descarcari electrice si ....gata prima zi de concurs. Am ratat startul in CQ WW VHF.

Duminica, ora 7 ( local ).

Ziua incepe bine, nu este soare, dar macar nu ploua si nu sunt descarcari electrice. Propagarea da semne ca-i buna, lucrez cateva statii din LZ, 9A, YO3 , si inca o surpriza frumoasa YO9HP - Alex.
Dupa cateva apeluri nereusite pe directia Vest, intorc antena spre Est. Nu imi vine sa cred la primul apel facut de mine sunt chemat de o statie din Rusia, KO91, 1200km. Propagarea ma ajuta mult, sunt chemat de statii din US, UA. Dupa 2 ore concurs pun in log 30 de statii din US si UA
 La ora 10. 30 local, am pus punct si am dat jos antenele, descarcari electrice, vant puternic si apa cat incape.
 La finele concursului am realizat 65 de QSO-uri in 144Mhz. Cand am dat jos antenele au inceput sa apara statii din 9A, S5, HA..... dar asta -i viata, nu te poti pune cu natura. Am fi facut mult peste 150 de lagaturi, CQ WW VHF era pana la ora 21 UTC.


Cateva imagini din timpul concursului....






















Cu bune..... cu rele.... !!!!

73 de YO8SSB!!!
Lucian DAMIAN

P.S Felicitari din partea colectivului YR8D, pentru rezultatul bun din 50Mhz, obtinut de echipa YR8V !!!


























Niciun comentariu: