luni, 5 august 2013

Cupa FM Nasaud UUS-2013

CUPA FM NASAUD-2013 UUS

  In perioada 03-04 august 2013 am participat din KN27OD- Muntii Calimani, altitudine 2021m, impreuna cu YO8BDQ si YO8CLN la Cupa FM Nasaud prima editie. Vremea in weekend a tinut cu noi fiind foarte cald si un cer senin care ne-a  facut sa ne simtim ca intr-o mica vacanta.
  Dupa un mic popas la Neagra Sarului, unde l-am lasat la baza de concurs YR8D pe YO8TTT-SASA care a lucrat in European HF Championship, impreuna cu YO8CLN si YO8BDQ am urcat in Muntii Calimani la cota 2021m. Dupa un drum destul de greu de 1 ora si 30 min, am ajuns la baza de concurs uus pregatita de cei doi in KN27OD.


      Dupa un pahar de apa si o "hidratare" bine meritata ne-am apucat de montat cele doua antene pentru 144 Mhz si 432 Mhz .




 Echipamentul folosit a fost un FT-897D cu puterea doar de 10W , antena pentru 2m a fost un F9FT varianta scurta iar pentru 70cm o antena cu 35 de elementi.Alimentarea cu energie electrica a fost asigurata dintr-o sursa ECO folosind panouri solare.


Concursul a fost unul interesant de weekend, participarea statiilor din districtul 5 si 6 a fost una numeroasa mai ales in banda de 2m. Felicitari organizatorilor pentru ideea inedita de concurs.Seara in Muntii Calimani a fost una magica cu foc de tabara si un asfintit de basm.

 A doua zi, duminica, vremea a fost la fel de frumoasa dar cu parere de rau a trebuit sa pregatim deplasarea si intoarcerea acasa.
  Multumesc in mod special celor doi buni prieteni YO8BDQ-Stelica si YO8CLN-Ghita pentru frumoasa surpriza pregatita in weekend-ul petrecut in compania lor!


 

73' de YO8SSB!


5 comentarii:

Unknown spunea...

Foarte frumos articolul. Ma bucur ca ati avut parte de vreme buna si ca ai putut concura la prima editie a concursului Cupa FM Nasaud. Multumim pentru participare!

73' Septy
YO5ER

Madu spunea...

Multumim de partitipare. Din pacate eu nu am reusit sa ajung la voi (pe calea undelor) cu toate ca eram cu 50W in KN27EG. Controlul pentru voi era 5.8 cu unele scaderi in 5.5. Eu am lucrat de acasa cu un J-pole pe casa. Probabil din cauza asta nu m-ati auzit.
73 de YO5VAE - Edi

YO8SSB spunea...

Un concurs inedit,vremea a fost buna, a tinut cu noi, mobilizare impecabila a statiilor din districtele 5 si 6! Felicitari organizatorilor!

73' de YO8SSB!

YO8SSB spunea...

Imi pare rau ca nu am reusit sa lucram impreuna! Poate reusim sa ne auzim in viitoarele competitii!

73' de YO8SSB!

mihai spunea...

Uite asa va si eu faimoasa locatie din KN27OD de unde in concursurile de UUS statiile care sunt acolo vin ca tunul...
Frumoasa iesire, care banuiesc ca a fost relaxanta datorata atat locatiei si a vremii frumoase de care ati avut parte dar si a legaturilor stabilite cu ceilalti radioamatori in cadrul concursului. La cat mai multe iesiri de acest gen, cel putin la fel de frumoase.

73 de YO8RHM Mihai