luni, 5 august 2013

Cupa FM Nasaud UUS-2013

CUPA FM NASAUD-2013 UUS

  In perioada 03-04 august 2013 am participat din KN27OD- Muntii Calimani, altitudine 2021m, impreuna cu YO8BDQ si YO8CLN la Cupa FM Nasaud prima editie. Vremea in weekend a tinut cu noi fiind foarte cald si un cer senin care ne-a  facut sa ne simtim ca intr-o mica vacanta.
  Dupa un mic popas la Neagra Sarului, unde l-am lasat la baza de concurs YR8D pe YO8TTT-SASA care a lucrat in European HF Championship, impreuna cu YO8CLN si YO8BDQ am urcat in Muntii Calimani la cota 2021m. Dupa un drum destul de greu de 1 ora si 30 min, am ajuns la baza de concurs uus pregatita de cei doi in KN27OD.


      Dupa un pahar de apa si o "hidratare" bine meritata ne-am apucat de montat cele doua antene pentru 144 Mhz si 432 Mhz .




 Echipamentul folosit a fost un FT-897D cu puterea doar de 10W , antena pentru 2m a fost un F9FT varianta scurta iar pentru 70cm o antena cu 35 de elementi.Alimentarea cu energie electrica a fost asigurata dintr-o sursa ECO folosind panouri solare.


Concursul a fost unul interesant de weekend, participarea statiilor din districtul 5 si 6 a fost una numeroasa mai ales in banda de 2m. Felicitari organizatorilor pentru ideea inedita de concurs.Seara in Muntii Calimani a fost una magica cu foc de tabara si un asfintit de basm.

 A doua zi, duminica, vremea a fost la fel de frumoasa dar cu parere de rau a trebuit sa pregatim deplasarea si intoarcerea acasa.
  Multumesc in mod special celor doi buni prieteni YO8BDQ-Stelica si YO8CLN-Ghita pentru frumoasa surpriza pregatita in weekend-ul petrecut in compania lor!


 

73' de YO8SSB!